نمایش توانمندی‌های فیلم‌سازان ایرانی به جهان با جشنواره  فیلم‌های کودکان و نوجوانان

دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گفت: این جشنواره با هویت فرهنگی و هنری مردم اصفهان آمیخته شده است و داوران بین‌المللی با حضور در این جشنواره توانمندی‌های فیلم‌سازان ایرانی را به همه جهان نشان دهند. 

نمایش توانمندی‌های فیلم‌سازان ایرانی به جهان با جشنواره  فیلم‌های کودکان و نوجوانان

به گزارش اصفهان امروز، مجید زین العابدین امشب پنجشنبه بیستم مهرماه- در مراسم اختتامیه جشنواره، ضمن قدردانی از مردم اصفهان به پاس میزبانی از این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با هویت فرهنگی و هنری مردم اصفهان آمیخته شده است. از سوی دیگر نام هنرمندان بزرگ سینمای ایران طی چهار دهه، بر تارک این جشنواره می‌درخشد.

او افزود: این جشنواره همچنین میزبان سینماگران جدید ایران است که با شور و اشتیاق فیلم‌های جدیدی را برای کودکان و نوجوانان تولید می‌کنند و مایه امید فرزندان ایران برای رسیدن به قله هستند.


دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: از مسئولان مدیریت شهری اصفهان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و همه افرادی که در این مدت عاشقانه و با شور با کمک و همدلی این جشنواره را به خوبی برگزار کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او با تشکر از داوران بخش بین‌الملل که در این جشنواره حضور پیدا کرده‌اند، گفت: این داوران از نقاط مختلف جهان در اصفهان گرد هم آمدند تا ظرفیت‌های سینمایی کودک و نوجوان ایران را از نزدیک تماشا کنند و توانمندی‌های فیلم‌سازان ایرانی را به همه جهان نشان دهند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار